8 Şubat 2016 Pazartesi

30 Gün, 10 Kitap! - Şubat



Pilli Kütüphane'nin başlattığı 15 Günde 10 Kitap etkinliğine katılmıştım Ocak ayında. Ama ne istikrarlı olabilmiştim listemdeki kitapları okumak konusunda ne de 10 kitabı tamamlamak konusunda. Ve sanırım katılan herkeste genel sorunda 15 günde 10 kitabı bitirememekti. Bu yüzden Pilli Kütüphane de etkinliği yaymaya ve 30 Günde 10 Kitap olarak sürdürmeye karar vermiş. Eh iyi de olmuş. Bu sefer tamamlarım diye umarak başlıyorum :) 






   İşte benim kendim için hazırladığım liste şu şekilde;

     1.Komik Bir Hikaye- Ned Vizzini- 448 sayfa- Go! Kitap
Kapağına vurulduğum kitap yayınevi tarafından gönderilince mutluluktan uçmuştum. Öncelikli kitaplarım arasında oldu tabi. Hatta şuan okuyorum.

     2.Aşk Her Şeyi Affeder Mi ?- Burcu Büyükyıldız- 509 sayfa- Ephesus
Yorumlanacak kitaplarımdan birisi olduğu için listeye ekledim.

     3.İyi Kız- Mary Kubica- 464 sayfa- Martı
İyi Kız çok çok merak ettiğim bir kitap. Martı'nın böyle uygun fiyata böyle kaliteli baskı yapmasını çok seviyorum gerçekten.


     4.Olmadı Baştan Alalım- Jemma Forte- 416 sayfa- Martı
Yorumlamam için gönderilen bir diğer kitap buda. Fakat konusu gerçekten ilgimi çekmişti. O yüzden biraz öne çektim. Bu ay okumak istiyoruuum.

     5.Zeynep- Mustafa Hasan Kaya- 128 sayfa- Karina Kitap
Yorumlanacak kitaplar dağ gibi olunca bitmiyor, bitmiyoor.

     6.Siyah Kelebek- Zodi- 208 sayfa- DEX
Yorumlanacak bir diğer kitap. 

     7.Aydeniz Döngüsü- Gamze Aydeniz- 517 sayfa- Epsilon
Buda yorumlanacaklardan. Tamam dövmeyin.

     8.Meleklerin Kanı- Nalini Singh- 400 sayfa- Yabancı
Kapağına vuruldum resmen. Kitabın yorumlarıda çok ilgimi çekmişti. Bende çok ertelemeyeyim dedim. Yabancı en sevdiğim yayınevlerinden biri kesinlikle.

     9.Kızıl Yükseliş- Pierce Brown- 448 sayfa- Pegasus
Artık okuma zamanım geldi de geçiyor gibi gelince listeye ekledim.

     10.Başka Dilde Aşk- Mia Sheridan- 392 sayfa- Yabancı
O kadar uzun zamandır okumayı erteliyorum ki kitabı deli gibi merak etmeme rağmen. Listeyi hazırlarken aklıma direk geldi hemen ekledim. Yoksa yine kalacaktı. 

Toplam okuyacağım sayfa sayısı: 3930

Listeyi hazırladım hazırlamasına ama inşallah uyarım diyorum :) Okunmayı bekleyen o kadar çok kitabım var ki seçmekte zorlanıyorum. Böyle liste hazırlayınca iyi oluyor aslında ama gelin görün ki uyamıyorum. Gözüm başka kitaplara kayıyor. Bu sefer olacak, olmalı! ( OLDURAMADI )
Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top