28 Kasım 2015 Cumartesi

Ekim Ayında Okuduklarım

Her ne kadar sıra artık Kasım ayında okuduklarıma gelse de ben Ekim'i paylaşayım da içimde kalmasın :)

Ekim dolu dolu geçti. Fotoğraftakilere ek olarak 5 manga daha okudum. Kitaplara verdiğim puanlara geçecek olursam;



  • Gece ile Şafak  -->  5/5 Yorum için tık tık :)
  • Dönüşüm  -->     4/5
  • Tersyüz  -->       5/5 Yorum için tık tık :)
  • Sana Söyleyemediğim Her Şey  -->      4/5 
  • Momo  -->   3,5/5 
  • Beni Seç  -->   5/5
  • Elit  -->   4/5
  • Sonsuza Dek, Ayrı --> 5/5 Yorum için tık tık :)
  • Talulla'nın Yükselişi --> 3,5/5
  • Gölgeler -->  4,5/5
  • 18 Saat -->  4/5
  • Suç I  -->    2/5
  • Senin Yerinde Olsaydım  -->   4/5
  • Tess'in Gözyaşları -->   2,5-3/5
  • Death Note 5  --> 5/5
  • Love or Pride -->   2/5
  • Doubt 1  -->    4/5
  • Doubt 2  -->    4/5
  • Doubt 3  -->    4/5
  • Doubt 4  -->    4/5
Böyle bir aydı işte Ekim benim için :) Dolu dolu, güzel güzel kitaplarla geçti. 
Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)


3 yorum:

  1. Nazar değmiş halin mi bu ırmaaak!!

    Ben Ekimde bir tane okudum yahu elidekini bitirebilirsem ben de akıcı kitaplar okuyacağım valla çok kötü hissediyorum kendimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu Ekim ama Kasım değil :D Kasım'da bu kadar okuyamadım dedim ben :D Araya akıcılar kat valla yoksa tıkanıp kalıyorsun :(

      Sil
    2. Anladım zaten şakasına dedim :)
      Yurda getirdiklerimin arasında pek akıcı kitap yok sanırım. Elimdekini bir bitirsem çok güzel bir oh çekeceğim. Olan biten hiçbir şey yok boş boş okuyor gibi hissediyorum ama inatla okuyorum da :D

      Sil

back to top