20 Temmuz 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi

Herkese tekrardan merhabaa :) 

Bu postumda son iki internet alışverişimden bahsedeceğim. Alışverişlerimin ikisini de aynı anda yapmıştım fakat farklı zamanlarda geldiler. Bunu burda bol bol çekiştireceğim zaten en azından size belki bir faydası olur. 

Alışveşimin ilki okuoku.com'dan. Okuoku'da bu zamana kadar hiç bir problem yaşamadım. Kitaplarım neredeyse hiç hasarı olmadan ulaştılar. Ufak hasarları göz ardı edebildiğim için benim açımdan bir problem olmuyor :) Gölge ve Kemik ile Kan Giyinmiş Kız'ın ikinci kitapları elimde vardı bu sebeple ikisini direk sepete attım bi an önce başlamayı dileyerek :) Meleğin Düşüşü çok çok merak ettiğim bir kitaptı ikinci kitabı ile birlikte almak istedim fakat Okuoku'da birinci kitap kalmamıştı bende ordan ikinci kitabı olan Kıyamet Sonrası'nı sepete attım. Son olarakta Siyah Damar hakkında çok güzel yorumlar okuduğum bir kitaptı ve çok merak ediyordum o yüzden onuda direk sepete attım :) Her zamanki gibi problemsiz bir okuoku alışverişi yaptım. Aldıktan 3 gün sonra kitaplar elimdeydi. Alışveriş için tavsiye ettiğim sitelerden birisidir Okuoku.



Gelelim bir sonraki alışverişime. Bu alışverişimi de ilknokta.com'dan yaptım. Fakat zerre memnun kalmadım. Bir daha ordan alışveriş yapacağımı pek sanmıyorum. Siparişlerimi verdiğim gün bütün kitaplarım tedarik edildi fakat buna rağmen tam 8 gün sonra kargoya verildi. Ben hala 8 gün önce temin edilmiş olan kitabın neden 8 gün sonra kargoya verildiğini çözebilmiş değilim. Üstelik sitede kargo takip sistemi bile yok. İlknokta'dan ilk alışverişimdi. İndirim oranları çok iyiydi ve o yüzden denemek istemiştim. Fakat benim için hüsran oldu. Kitaplarımda Allahtan hasar yoktu. Sadece Kurucunun Kızı'nın köşelerinde ezilmeler ve iç sayfasında biraz yırtılma vardı. Bu beni ne kadar üzsede diğer kitaplar hasarsız olduğu için göz ardı etmeye çalıştım. Fakat bu siteyi kimseye tavsiye etmiyorum. Neyse aldığım kitaplara gelecek olursam Yabancı yayınlarında %50 indirim vardı ve bundan faydalanmak istedim. Çok merak ettiğim Kurucunun Kızı, İki Hayat Arasında, Tersyüz'ü sepete attım. Kedim ve Ben'i görünce dayanamadım o kadar tatlı gözüküyordu ki onu da sepete attım :D Okuoku'da Meleğin Düşüşü olmadığı için onuda bu sitede bulunca sepete ekledim. Fakat eski kapağın üstüne cilt gibi takmışlar yeni kapağı bu beni sinir etti.( Hepsi öyle mi bilmiyorum ama bence direk yeni kanatlı kapakla basmalılar.) Marslı çok uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü kısmet olmayan kitap, sonunda kısmet oldu ve onu da alabildim. Kasım'da filmi çıkmadan önce okumak istiyorum. Ve son olarakta Mezarlık Kitabı hakkında güzel yorumlar okuduğum bir diğer kitaptı onuda sepete ekledim ve bu harika kitapları aldım.

Benim alışverişlerim bu şekildeydi. Kitapların hepsini gerçekten çok merak ediyorum. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum :)

Okuduğunuz için teşekkür eder, bol okumalı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top