16 Ocak 2016 Cumartesi

15 Gün, 10 Kitap! - 16-31 Ocak 2016



Herkese merhaba!

Bayadır buralarda yokum biliyorum. Eh dedim o zaman yapmak istediğim bir etkinliği kağıda dökmektense bloga dökeyim. İlk olarak Ezgi yani Athena'nın Güncesi'nin blogunda gördüğüm 15 günde 10 kitap etkinliğine katılıp okuma hızımı biraz artırmak istedim. Fikir Pillikütüphane'ye aitmiş. Onun yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

Yani kısaca biraz bahsedecek olursam 15 günde bir, 10 kitaplık bir liste yapıyorsunuz ve bu listeyi tamamlamak için elinizden geleni yapıyorsunuz. Eğer o ilk 15'in sonunda listeden arta kalan kitap var ise, bir sonraki 15'lik döneme giriyor; bu da bir ayda 10-20 arası kitap okumak demek, tabi başarabilirsek. Ben en azından kendi adıma denemek istedim. Çünkü son zamanlarda elime kitap almakta ve okumak için kitap seçmekte zorlanır oldum. En azından bu liste ile okuyacağım 10 kitap belli olacak.


İşte benim listem şu şekilde;


1. Bela- Sally Green- 391 sayfa- DEX
2. Aşk Her Şeyi Affeder Mi ?- Burcu Büyükyıldız- 509 sayfa- Ephesus
3. Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan - 392 sayfa - Yabancı Yayınları 
4. Sondan Sonra - Amy Plum - 325 sayfa - Akılçelen Kitaplar
5. Uyumsuz Bir Genç Kızın Anatomisi - Andrea Portes - 336 sayfa - Pegasus 
6. Kimi Öptüğüne Dikkat Et - Jennifer L. Armentrout - 428 sayfa - DEX
7. Kızıl Yükseliş - Pierce Brown - 448 sayfa - Pegasus 
8. Zaman İpliği - Nathan Filer -  320 sayfa - Pegasus
9. Bu Yıldız Asla Sönmeyecek - Esther Grace Earl - 448 sayfa - Pegasus
10. Sissoylu ve Son İmparatorluk - Brandon Sanderson - 528 sayfa - Akılçelen kitaplar

Toplam sayfa sayısı: 4125

Liste budur. Ne kadar uyarım ne kadar uymam kestiremiyorum ama bu sefer elimden geldiğince uymaya çalışacağım :)

Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top