17 Ocak 2016 Pazar

Kitap Alışverişi-6

En en sevdiğim yazıyı bile yazmak için giremiyorum buraya. O yüzden şuan çooook uzun bir kitap alışverişi göreceksiniz. Çünkü en son Kasımın sonunda bir alışveriş yazısı yazmışım. Eh hal böyle olunca bende canavar gibi alışveriş yapınca baya bir şey birikti. Birde bu sefer hediye gelen kitapları paylaşmayacağım çünkü gerçekten liste çok uzuyor o zaman. Şimdilik başlayalım bakalım :)

Fuara gidemeyip Leonardo Patrignani'den imza alamadım diye çok üzülmüştüm. Sağolsun kitapyurdu imzalı kitabı ayağımıza kadar getirdi :)
Ee Telepatiyi alırken sepete başka kitap atmadan olur mu dedim, çok merak ettiğim ( ama hala okuyamadığım ) Canım Aliye, Ruhum Filiz'i de attım.
Kitapyurdu her zaman hasarsız gönderi yaptığı için en sevdiğim sitelerden biri aslında. Ama artık toplu alışverişlerimde kullanamıyorum çünkü Bonus'a taksit seçeneğini kaldırmışlar. Umarım tekrar yaparlar da rahat rahat kullanırım :)








Buda bir başka kitapyurdu ve babil alışverişimdi. İki sitede hasarsız bir şekilde gönderdi kitapları. Ayraç dergisi kitapyurdunda 30 TL alışveriş yapana 1 TL'ye geliyor diye incelemek için almıştım ama pek bana hitap eden bir dergi olamadı maalesef.
Ayrıca ajandalarım diyorum çok tatlı değiller mi diyorum kendileri ile hala aşk yaşıyorum diyorum :')
Stefan Zweig favori yazarlarımdan birisi gerçekten. O yüzden yavaş yavaş bütün kitaplarını toplamaya çalışıyorum. Beni Seç serisi de sevdiğim bir seri. İlk iki kitabın yorumunu blogumda bulabilirsiniz.
Zaman İpliği, Mahalle Kahvesi, Siyahlı Kadın listemdeydi zaten bende al al acıma Irmak kıy paracıklara ne yapalım dedim ve onları da aldım gitti. Allah affetsin.



Harlen Coben'in Oyunbozan kitabını okumuş ve dilini çok sevmiştim. Bir arkadaşım A101de 5 TL olduğunu söyleyince de dayanamadım gittim aldım. Bir gün inşallah diğerleri gibi bunları da okuyacağım :)












Ta taaam Kızıl Yükseliş. Herkes o kadar beğenmişti ki okuokudan İngilizce Çeviri Teknikleri kitabını alırken sepete atmadan duramadım. Beğenilerden dolayı beklentim çok yükseldi umarım beni hayal kırıklığına uğratan bir kitap olmaz. Ama içimden bir ses beğeneceğimi söylüyor :')











Bir başka kitapyurdu alışverişim daha. BKM Express'in kampanyasından yararlanmak için almıştım bu kitapları. Hem alınacak Pegasus'larımı azaltmak için de bir fırsat olur bana dedim. Ama gelin görün ki hala bir gram azalmışlar gibi hissetmiyorum.
Yakut Kırmızı'yı çok merak ediyordum zaten. Bekletmeden okudum ve çok sevdim.
SAP'ı ise filminden dolayı aldım açıkçası. The DUFF çok hoşuma gitmişti. Fakat kitap ile ilgili çokta iyi yorumlar duymamıştım. Bir çok kişi filmin çok daha iyi olduğunu söylesede en azından alıp kendi fikrimi edineyim dedim.






BKM Express sağolsun onun sayesinde yapılan bir diğer kitapyurdu alışverişimde de Milena'ya Mektuplar ve Bu Yıldız Asla Sönmeyecek kitaplarını aldım. Milena'ya Mektuplar o kadar çok yayınevinden çıktı ki hangisini alacağım konusunda çok kararsız kaldım ama sonra Timaş'ta karar kıldım. Umarım çevirisi güzeldir.
Bu Yıldız Asla Sönmeyecek ise benim bir gün D&R'da gezerken rastladığım bir kitaptı. Sayfaları ilgimi çekmişti başta, rengarenk bir içi var çünkü. Sonra da konusunu okuyunca almam lazım dedim. Ama sanırım hep erteledim, kendimi hazır hissetmek için. Başkalarının hayatlarını bu şekiled okumak beni her zaman çok etkiliyor. Hazır olur olmazda okuyacağım bir kitap.



Okuoku'nun Ocak ayında yaptığı Yabancı ve İthaki 10 TL kampanyasını muhtemelen görmeyen kalmamıştır. Bende kampanya başlar başlamaz alışverişimi yaptım. İyi ki de yapmışım çünkü daha ayın ortasında olmamıza rağmen çoğu kitabın stok sayısı tükenmiş. Ne tatlı okuyan bir milletiz :')
Hepsi çok çok merak ettiğim ve listemde olan kitaplardı. Bir gün öncesinde başka bir alışveriş yapmış olmama rağmen dayanamadım aldım siz düşünün artık. Gidip gidip kitapları okşuyorum manyak mıyım acaba diye düşünüyorum bazen :')






D&R'a gidilip manga almadan çıkılır mı hiç ? Of course not.
All You Need Is Kill 2 ciltlik mini mini bir manga. Ve ben çok sevdim. İlk cildi bana göndererek okumama vesile oldukları içinde Akılçelen kitaplara çok teşekkür ederim.
Death Note aşkım ise bambaşka zaten. Animesini, filmini izledikten sonra mangasına geçmiş birisi olduğum halde büyük zevk alarak okuyorum. Kendisi ile ilgili bir manga öneri yazısı yazmıştım zaten, merak ederseniz buradan okuyabilirsiniz :)







Ve sona bıraktığım ilknokta alışverişim. Özellikle sona bıraktım çünkü burada baya bir sitem edeceğim. Öncelikle sitemim kendime. Bir önceki ilknokta alışverişimden sonra neye güvenerek gidip yine ilknokta'dan aldım acaba ?
Tam 12 gün kargoya verilmesini bekledim. Temin edildikten sonra 12 gün bekletmelerinin sebebini çözemedim hala gerçekten.
Okuoku kampanyasından önce almış olmasaydım zaten kesinlikle burdan almazdım.
Maymunlar Gezegeni'nin kapağında öyle bir hasar var ki kıvırmışlar sanki. Diğerlerinde ufak tefek hasarlar vardı, onları çok önemsemedim.
Beni asıl deli eden konu ise gerçekten sinirden beni güldürdü. Direnaşk kitabım imzalı geldi. İmzalı. Hemde Nursel diye birine imzalı. Kim. Bu. Nursel.
Böyle bir şey olabilir mi ya ? Üstelik kaç yerden kendileri ile iletişime geçtim bana geri dönmediler bile. Benim için ilknokta bitmiştir. Sizede kesinlikle ordan alışveriş yapmanızı tavsiye etmiyorum. Bu kadar ilgisizlik görmedim ben. Yazık valla.


Atlamadığım bir şey kalmadıysa alışverişlerim bu kadardı. Bir bu kadar da hediye gelen kitap vardır ama onları buraya tek tek atarsam gerçekten çok uzun olacaktı. O yüzden sadece aldıklarımı paylaşayım dedim. Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top