9 Eylül 2015 Çarşamba

Ağustos Ayında Okuduklarım


Her ne kadar çok verimli bir ay geçirememiş olsamda bu ay genel olarak okuduğum kitapları severek okudum. Bir iki istisna hariç. Onları da bu yazımda söyleyeceğim zaten.
Toplamda 7 kitap,  2 Manga ve 1 çizgi roman okudum. Fotoğraftakilere ek olarak birde Küçük Hırsız'ı okudum. Ve ne yazık ki Yeni Bir Başlangıç'ı yarım bıraktım. Şimdi gelelim kısa kısa yorumlarıma :)











Bu ayın ilk kitabı Gözlerindeki Canavar. Kitap ile ilgili bloga bir yorum girmemiş olsam da instagram hesabımda uzun uzun yazdım bu kitabı. Çünkü kitapta sevdiğim ve sevmediğim çok fazla şey vardı. İlk olarak sevdiğim şeyleri söyleyecek olursam kurguya bayıldım. Sonunu az çok tahmin etmiş olsam da yazarın dilini sevdim çünkü çok akıcıydı ve hiç başından kalkmadan okuyabileceğiniz bir kitaptı. Sevmediğim şeyler ise; ilk olarak kesinlikle yaş farkı. 18 yaşında bir genç kız ve 38 yaşında bir adam. Kitap bile olsa uygun bulmuyorum. Hele de bu kitabın fazlaca erotizm barındırdığını ve adamın sert hallerinin olduğunu hesaba katarsak. Karissa evet olgun davranan bir karakterdi ama neticede 18 yaşında bir kız. Onun dışında herkesin aksine Vitale'ye ölüp bayılmadım. Çünkü karakter benim için hiç bir zaman Naz olamadı, Vitale oldu öyle kalacak. Çünkü o bu. Ay kitap yorumu girsem daha iyi olacakmış valla :D Neyse işte ben sevdim bu kitabı genel olarak. Ve ikinci kitabı merakla bekliyorum.




Küçük Hırsız'ı okurken yazarın 99'lu olduğunu göz önünde bulundurarak okudum. Ve bu şekilde okuduğumda beni hayal kırıklığına uğratmadı. Yaşına göre oldukça güzel bi dille akıcı bir kitap yazmış yazar.Elbette kitabın içinde mantıksız bulduğum, bu böyle olmaz dediğim şeyler vardı ama genel olarak baktığımda sıkılmadan okudum. Kitap tam bi yaz dizisi kıvamındaydı. Bol aksiyonlu lise dizilerinden :D
Kitaba puan vermedim. Yazarımız inşallah kendisini biraz daha geliştirerek daha güzel kitaplar koyar ortaya. Bence o potansiyel var.








Yaa böyle sarılmak istiyorum ben bu seriye. Bu seriyi nasıl sevdiğimi anlatamam. Üçüncü kitap elimde olduğu halde seri bitecek diye açıp okumaya kıyamıyorum siz düşünün. Ve Kıyamet Sonrası'na da en az Meleğin Düşüşü'ne bayıldığım kadar bayıldım. Aslında uzun uzun yorum yazmak istiyordum ama vazgeçtim. Günlerin Sonu okunduğunda seri yorumu yapmayı düşünüyorum :) 
Sadece diyorum ki alın okuyun!
Meleğin Düşüşü yorumu için buraya tık tık :)



      






Ölmek İçin 13 Sebep. İnanılmaz beğendim. Bayıldım. Gerçekten hissederek, yüreğimde bir öküz ile beraber okudum bu kitabı.
Kitabın yorumunu okumak isterseniz buraya tık tık :)




         









Bu ayın bir diğer ayıla bayıla okuduğum kitabı da Her Gün. Kesinlikle çok severek okudum. Ve bittiğinde bir seri olduğunu öğrendim. Mutluyum gençler!

Kitabın yorumunu okumak isterseniz buraya tık tık :)




            








Yine 5lik bir kitap Silber. İnanılmaz tatlı ve eğlenerek okuduğum bir kitap oldu. Kapağıda harika değil mi ama :)

Kitabın yorumunu okumak isterseniz buraya tık tık :)




             








Bu ayın ilk hayal kırıklığı. Dokuz Peruklu Kız instagramda Kitapların Kıyısında blog turumuz kapsamında okuduğumuz ikinci kitaptı. Ve üzülerek belirtmeliyim ki beni hayal kırıklığına uğrattı. Çünkü kitaptan inanılmaz beklentilerim vardı. Bu kitabın yorumunu uzun uzun gireceğim için burada detaya girmeyeceğim. Sadece sevemediğimi belirtmeliyim.



             







Death Note'un ilk iki cildini okudum ve inanılmaz sevdim. Manga okumak için neden bu kadar geç kaldım diye kafamı asfalta sürtmek istiyorum. 
Animesini izlemiştim fakat hiç bir şey okumanın yerini tutamıyor. Çok severek, beğenerek okudum. Bu seriyi kesinlikle tamamlayacağım. Manga okumaya başlamadıysanız size harika bi başlangıç bence. Alın okuyun gençler!



       






Son olarakta Yeni Bir Başlangıç ne yazık ki yarım bıraktığım bir diğer kitap olarak listeme girdi. Kitabı hiç sevemedim. Oldukça sıradan hiç bi aksiyon bi olay olmadan ilerleyen bir kitaptı bana göre. Ve bu yüzden beni çok sıktı. Ayrıca rock yıldızı sevgililerden bunaldım artık be !















Ağustos ayında okuduklarım böyleydi. Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top