28 Eylül 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi-4

Herkese yeni bir alışveriş postundan merhabaa. Bu yazımda aldığım ve hediye gelen kitaplardan bahsedeceğim. Almayacağım, almayacağım artık diyip diyip kitap alan bir kızın dramı aslında bu ama olsundu. Hiç pişman değilim :D




İlk olarak Babil alışverişimden bahsetmek istiyorum. Babil'den indirim kuponum vardı bende bunu fırsat bilip fotoğraftaki 6 kitabı aldım. Bu kitaplar çok merak ettiğim ama bir türlü alamadığım kitaplardı. Ve sonunda benim olduklarında bütün akşam okşayıp okşayıp durdum. Ve alışverişimden de son derece memnun kaldım. Hiç birinde hasar yok. Sipariş verdikten sanırım 3 gün sonra da elimdeydi kitaplar. Bundan sonra daha sık kullanacağım bir site Babil. Okunmuyorsa diye aldığım kitapları yazayım; Kırmızı Pelerinli Kent, Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, Dönüşüm, Satranç, Dövüş Kulübü, Fareler ve İnsanlar.









Bu kitap ismi ve kapak tasarımı ile gönlümü çelmişti ilk çıktığı zamanlarda. Sonrada Sümeyye(@seerenad) okudu ve çok beğendi. İyice merak ettim. Ve bizim buradaki mini mini D&R ımızda bulduğumda hemen aldım. Her D&R a gittiğimde Kafkaokur'u sorar ve her seferinde elim boş dönerdim. Bu sefer kasada bana göz kırptı ve hemen kaptım. 









Bayramda gezmek için İzmit'e gittiğimizde ben yine rahat duramadım ve yine kitap aldım tabiki. Soldaki iki kitabı sahaftan 10'ar TL'ye aldım. Gece ile Şafak'ı 10 TL'ye bulduğumda havalara uçtum zaten. Çünkü kitabı inanılmaz merak ediyorum. Sevda Sözleri ise kardeşim için aldığım bir kitap. Sağdakiler D&R'ın 10 TL kampanyasından aldıklarım. Üçü de almak istediğim çok merak ettiğim kitaplardı. Sırılsıklam Aşk'ı da İrem'den (@birkucukkitappandasi) dolayı aldım çünkü baya beğenmişti. Birilerinin çok beğenmesi o kitabı almam için yeterli oluyor :D 

Alışverişlerim bu kadardı. Şimdide hediye gelen bir kaç kitaptan bahsedeceğim.






Kor Adası, Kimberley Freeman'ın çıkan üçüncü kitabı. Diğer kitapları da; Deniz Feneri ve Kır Çiçeği Tepesi.

Bana bu kitabı gönderdileri için Arkadya Yayınları'na çok teşekkür ederim gerçekten. Günümüzde ve geçmişte gidip gelen kitapları çok seviyorum. Ve Arkadya bol bol bu tarz kitaplar basıyor. Kitabı çok severek okudum, yorumunu yakında gireceğim.









Son olarakta İnstagram üzerinde @kitaplarinkiyisinda sayfamızda tur kapsamında okumamız için İtahki Yayınları'ndan gelen Son Kurtadam ve Talulla'nın Yükselişi.
Bize bu kitapları gönderdikleri için İthaki Yayınları'na teşekkür ederiz.
Kapaklar gerçekten harika değil mi ?
Bu kitaplara sahip olmak isterseniz instagram sayfamız üzerinde bir çekiliş var, sizleri oraya alalım :)


Bu yazımda bu kadardı. Buraya kadar okuduysanız hepinize teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top