9 Eylül 2015 Çarşamba

Kitap Alışverişi-3

Bir Irmak eğer bu ay kitap almayacağım, kesinlikle elimdeki kitapları azaltmam lazım, ohooo çokta biriktiler zaten diyorsa eğer ONA İNANMAYIN. O sadece kendini kandırmaktadır. Çünkü yeni bir alışverişi yapacağını zaten biliyordur. Ah ah. 




Şimdide bu kendini kandırmış Irmakcığın son alışveriş postunu okumak üzere sizleri aşağıya alalım sayın okuyucular.
Solda gördüğünüz muhterem şahıs, alışveriş yapmayacağım diyip yapan Irmak kişisi. Ve yaptığı alışverişin mutluluğu gözlerine yansımış adeta. Şimdi bu kıza nasıl alışveriş yasağı koyabiliriz sizler söyleyin. Bu kızcağızın halinde sadece sizler anlarsınız kitap severler, öyle değil mi ? Burada lütfen hepiniz ÖYLE diye bağırın, çünkü Irmak'ın desteğe ihtiyacı var.





Eveet bu kadar saçmalayışımın ardından karşınızda yeni cicilerim. Bir çoğunuzun bildiği gibi okuoku'da Yabancı Yayınları'nda 9.90 indirimi vardı. Ve işte kendime koyduğum kitap alma yasağımı bozmamın sebebi bu kampanyadır. Ve bu kampanyalar her ay olmaya devam edeceği gibi, benim yasaklarım da hep delinecek. Neyse solda ve ortada gördüğünüz kitaplar okuoku'dan aldığım kitaplar. Çoğunluğu Yabancı Yayınları'ndan oluşan bir alışveriş oldu. Açıkçası bazılarının konularını bile tam bilmiyorum. Fakat son zamanlarda kitapları konularından ziyade yorumlara bakarak almaya başladım ve sonuçtan oldukça memnunum. Çünkü okuduğum kitaplar gerçekten beni tatmin ediyor. Neyse aldığım kitaplara gelecek olursam; Yabancı'dan Gölgeler, Sis, Kızıl Ateş, Kaçınılmaz, Sezgi ve Kötü Kızlar Ölmez kitaplarını aldım. Birde Dex yayınlarından çıkan Dublin Caddesi ile Londra Caddesi'ni aldım. Bu iki kitap hakkında hiç bir bilgim yok. Tamemen Rümeysa(@okuyankedi_ ) bayıldığı ve bana ısrarla bu seriyi al oku dediği için aldım, gerçekten merak ediyorum o yüzden.

Sağ tarafta kalan kitaplar ise kitapyurdu'ndan aldığım kitaplarım. Kitapyurdu'nda Dex yayınlarından bir kitap alana Bela kitabını hediye gönderiyorlar. Bilmeyen varsa öğrensin diye yazıyorum.Buradan Grisha serisinin son kitabı olan Çöküş ve Yükseliş'i aldım. Bu seriye bütün kitapları tamamlamadan başlamak istemedim nedense. Artık tamamlandığına göre yakın zamanda okurum diye umuyorum. OKUYAMADI.
Çok çok merak ettiğim hakkında harika yorumlar okuduğum Zehir Ustası'nı aldım. Kapağı bile inanılmaz güzel. Bir an önce okumak istiyorum. 
Ve birde tabiki Death Note'un 3-4 cildini aldım. İlk iki cildi aşırı beğenerek okumuştum. Bunları da okumak için sabırsızlanıyorum. 
Bu ayki internet alışverişim bu kadardı. Kitaplar gerçekten çok merak ettiğim ve listemde olan kitaplardı o yüzden kendime yasağı deldiğim için kızmayacağım bu ay :D

Ve bu harika kitaplarda takasla aldığım kitaplar. Beni Seç serisi İrem'in (@birkucukkitappandasi) çok sevdiği ve şiddetle tavsiye ettiği bir seriydi. Ve hazır takasta bulmuşken ilk iki kitabı kaptım hemen.
Karanlığın Kızı ve Güzel Şeytan'dan hakkında güzel yorumlar okuduğum bir seriydi. Konusu falan oldukça ilgimi çekmişti. Onları da hemen kaptım. 

Ya Dex gerçekten çok güzel kitaplar basıyor. Ama kalitesini de aynı oranda bozma yolunda ilerliyor. Saman kağıdına bastığı kitaplara oldukça yüksek fiyatlar istiyor. Ben buna anlam veremiyorum. Umarım eski kalitesine bir an önce döner.


Bir postun daha sonuna geldik. Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top