11 Kasım 2016 Cuma

TÜYAP Önerileri



 

  Hazır 12 - 20 Kasım 2016 tarihleri arasında yapılacak 35. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı da gelmişken TÜYAP için öneriler yapayım dedim :')


   Ben bu senede TÜYAP'a katılamayacağım ne yazık ki ve yine çatlaya çatlaya fotoğraflarınıza bakacağım. Bir kaç gün sosyal medyadan uzak mı dursam diyorum :D

   Şaka bir yana oraya gelemesem de size bir kaç kitap, yazar önerisi yapmak istedim. Lafı fazla uzatmadan listemi aşağıya bırakıp gidiyorum :')



  • Sarai, Izabel - J.A. Redmerski - Ephesus  Yorum
  • Piyon - Aimee Carter - Ephesus
  • Kazananın Laneti - Marie Rutkoski - Pegasus
  • Eleanor ve Park - Rainbow Rowell - Pegasus
  • Genç Elitler - Marie Lu - Pegasus  Yorum
  • Mucize - R.J.Palacio - Pegasus  Yorum
  • Marslı - Andy Weir - İthaki  Yorum
  • Stefan Zweig kitapları
  • Ay Günlükleri Serisi - Marissa Meyer - Artemis
  • Sabahattin Ali kitapları
  • Her Şey - Nicola Yoon - Pena  Yorum
  • Ben Bir Gürgen Dalıyım - Hasan Ali Toptaş - Everest
  • Gurur ve Önyargı - Jane Austen - Koridor ya da Türkiye İş Bankası
  • Bazen Bahar - Melisa Kesmez - SEL
  • Bizim Büyük Çaresizliğimiz - Barış Bıçakçı - İletişim
  • Kağıt Ev - Carlos Maria Dominguez - Jaguar
  • Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan - Yabancı
  • Posta Kutusundaki Mızıka - A.Ali Ural - Şule
  • Kırmızı Başlıklı Kız Ağlıyor - Beate Teresa Hanika - ON8 
  • Saga 1-2-3 - Marmara Çizgi
  • Suicide Squad Cilt 1 - JBC Yayıncılık
  • Suzan Defter - Ayfer Tunç - Can
  • İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper - Genç Timaş
  • Benimle Asla Tanışamayacaksın - Leah Thomas - Novella Dinamik
  • Göçebe - Stephenie Meyer - Epsilon
  • Son olarakta Harry Potter kitaplarını almayan kaldıysa bence alsın artık :') Bu taş sana gelsin Tuba *-*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top