21 Ağustos 2015 Cuma

Kitap Alışverişi -2

Gelelim yeni bir alışveriş postuna :) Bu yazımda hem yaptığım alışverişlerden, hem hediye gelen kitaplardan hem de ne kadar şanslı olduğumu farkettiren çekilişlerden kazandığım kitaplardan bahsedeceğim aghsda 



Okuoku'da Artemis'in bazı kitaplarında 10 TL kampanyası var. Çoğunuz duymuşsunuzdur. Açıkçası bu alışverişin kaynağı o kampanyadır. Serileri tamamla bari bahaneyle Irmak dedim siteye girdim ve hızımı alamadım. Gördüğünüz gibi seri tamamlayayım derken bir sürü kitap alıp çıktım siteden :) 

Vampir Günlüklerinin ilk üç kitabı vardı elimde takas ile almıştım hepsini. Hazır indirim varken diğer iki kitabı attım sepete. Duman ve Kemiğin Kızı'nın ikinci kitabı olan Kan ve Yıldız Işığı Günleri'ni de bu kampanya içerisinde görünce onuda attım sepete.(Allahım bu serinin kitaplarının isimleri neden bu kadar uzun)

Ölmek İçin On Üç Sebep uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı açıkçası bu kampanya onunda bahanesi oldu. Ve kitabı okudum bile, yakında onun yazısını da gireceğim. İnanılmaz sevdim gerçekten. Alın okuyun.


Günlerin Sonu ise Raffe ve Penryn'e veda demek :( Günlerin Sonu, Penryn ve Günlerin Sonu serisinin son kitabı. Seriyi o kadar sevdim ki anlatamam. Ama üzülerek belirtmeliyim ki Dex sen kendini çok bozmuşsun canım. Tuvalet kağıdına bassan daha kaliteli olurdu inan ki. Sayfa kalitesi o kadar kötü ki yanına 200 sayfalık kitap koyduğumda bu 400 sayfalık kitap ondan ince kalıyor, siz düşünün. Umarım bunu bi an önce düzeltirler.

Bela-Vahşi ikilisi'nin konusu o kadar ilgimi çekiyordu ki ikisi hazır 21 TL iken almadan edemedim. Cadıların olduğu her şey çok hoşuma gidiyor. Bu serinin de ilk kitabı son derece kaliteli basılmışken ikincisi saman kağıdına basılmış. Üzücü.

Her Gün ve Silber instagram üzerinde çok denk geldiğim, çok beğenilen kitaplardı. Kapakları olsun, konuları olsun o kadar güzeldi ki onları da attım sepete :D Ve ikisi de okundu. Yakında yazılarını gireceğim. İkisine de bayıldım. Bunları da alın okuyun. 

Son olarak Sissoylu. Deli merak ediyorum ama elime alıp okumaya korkuyorum :D Kitap kocaman ve yazıları da ufak. Ama kitapla ilgili o kadar güzel yorumlar okudum ki en merak ettiğim kitaplardan birisi oldu. 

Okuoku alışverişim bu kadardı. Biraz hasarlı bi alışveriş oldu ne yazık ki. Silber ve Her Gün'de ezilmeler vardı. Vampir Günlüklerinin son kitabının içinden de alarm çıktı ? Migros'ta ötüp sebebini bulamamıştım meğer sebep senmişsin sevgili okuoku.



Evrenin Ötesi üçlemesi çok merak ettiğim bir seriydi. Puanlarına baktığımda çok iyi puanlar aldığını gördüm. Ve kitapları Kipa'da 10'ar TL'ye görünce dayanamadım aldım -sevgilisi burda bu ay bir daha kitap almayacaksın diye fırça çekti- 

Bütün kitaplarım için yakında okumayı planlıyorum diye diye 100e yakın okunmamış kitap biriktirmişim adgahs ama gerçekten yakında okumayı planlıyorum :D 

Birde sonradan kitapyurdudan gelen Death Note-1 ve Death Note-2 var. 
Şimdiden 15 kitap mı oldu ? O zaman devam bakalım daha neler var.









Bu harika kitapları gönderen NTV Yayınları'na kocaman teşekkürler. Agatha Christie'ye bayılırım. Gerçekten çok fazla seviyorum. Kadının tarzı, zekası, her şeyi beni etkiliyor. Ve şimdi o harika kitaplarını birde çizgi roman olarak okuyacağım. ( burada dans eden kadın emojisi koydum sayınız )











Yeni Bir Başlangıç ve Paramparça'da İnstagram üzerinden Mavi Kelebekler kitap turunun çekilişinden kazandığım iki kitap :) Kendilerine çok teşekkür ediyorum. 

Yabancı Yayınları'nın kalitesi inanılmaz hoşuma gidiyor. Gerek sayfa, gerek ayraç olsun harikalar. Özellikle de sıradan ayraç yapmamaları çok hoşuma gidiyor. 






Bu harika kapaklı kitapta Arkadya Bitter'in instagram çekilişinden kazandığım kitap :) Kendilerine kocaman teşekkürler.

Öncelikle Arkadya Bitter, Arkadya Yayınlarının yeni markası. Arkadya hep yüreğe dokunan kitaplarıyla bilinen bir yayınevi ve şimdi Arkadya Bitter ile de bizi tutkulu,renkli ve sıcak hikayelerle buluşturuyorlar. 

Senin Yerinde Olsaydım, Arkadya Bitter'den çıkan ilk kitap. Ve aynı zamanda Kayıp Günlükler serisinin de ilk kitabı. Kitabın kapağı o kadar hoşuma gitti ki. Gerçekten çok güzel bi başlangıç yaptılar umarım içi de dışı kadar güzeldir. 






Pandemonyum 'da instagram üzerinden @darkapollyon ve Artemis Yayınlarının beraber yaptığı çekilişte kazandığım bir diğer kitap :) 

Deliryum serisinin ikinci kitabı Pandemonyum. (serinin adından emin değilim) En yakın zamanda Deliryum'u da alıp bu çok merak ettiğim seriye başlamayı planlıyorum.









Evet sanırım şimdilik bu kadar :) Bol kitaplı bi ay oldu ve daha bitmesine 10 gün kaldığı düşünüldüğünde daha fazla kitap almaktan korkuyorum :) 
Buraya kadar okuduysanız hepinize teşekkür eder, bol kitaplı günler dilerim :)

2 yorum:

  1. Okuoku.com dan bahsettiğin alarm nasıl bir alarm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj malzemelerine takılan ince uzun alarmlar var, kitabın arka kapağının içine onlardan takmışlardı

      Sil

back to top