10 Ağustos 2015 Pazartesi

Temmuz Ayında Okuduklarım



Evet 10 gün kadar süren minicik(!) bir gecikme ile Temmuz ayında okuduklarım ile burdayım. Temmuz ayında toplamda 12 kitap okuyabildim. Önceki aya göre oldukça az olsada ortalama olarak baktığım zaman güzel bir rakam olduğunu düşünüyorum. Şimdi kısa kısa biraz kitaplardan bahsedelim mi :)















Bu ayın ilk kitabı Pabucumun Ajanı-2 oldu. İlk kitaba göre kıyasladığım zaman kesinlikle ilk kitap çok daha güzeldi. Bu kitapta karakterlere iyice uyuz oldum. Tuna ne kadar kaba bi insan olmuş yeaa derken bir sayfa çeviriyorum Deniz ne ara bu kadar gurursuz bi insan olmuş yeaa derken buluyorum bu sefer kendimi. En çokta Deniz delirtti beni. Adam naparsa yapsın seni seviyorum diyip diyip durdu. Ağzına terlikle vurup susturasım geldi. Valla kitapta Yasemin ile Mert'i sevdim bi. Cılkını çıkarmadan yaşadılar sevinçlerini de, kırgınlıklarını da. Yinede genel olarak sürükleyiciydi.
     
      


 
Ne çok zevk aldığım bir kitaptı, ne de çok sıkıldığım. Fena değildi, can sıkıntısı için arada okunabilir. Ama okumasanız hiç bir şey kaybetmeyeceğiniz kitaplardan :)





       






Karanlık Zihinler benim bu ayımı mahveden kitap. Elimde günlerce gezen, okuma hevesimi kesen kitap. Önceki postlarda kendisinden bolca bahsettiğim için burda uzun uzun yazmayacağım. Merak edenler buraya göz atabilirler :)







       



Son Pişmanlık, çabuk okunan sıcak güzel bir kitaptı. Christian'ın pişmanlığını içimde hissettim. İnsanın hayatında önemli bir karar vereceğinde bunu iyice düşünmesi gerektiğini çok güzel anlatmış bu kitap. Fevri davranmanın nelere sebep olabileceğini çok iyi anlıyorsunuz okurken. Pişmanlıkların bedelini çok ağır ödüyor insan. Bazen yıllar, bazen çocuğundan uzakta geçen zaman, bazen de sevdiğin insandan uzakta geçen zaman anlamına gelebiliyor bu pişmanlık.
Pişmanlığınız varsa sizi dahada etkileyecek bir kitap bu.

       




Kurucunun Kızı, en en sevdiğim kitaplardan. Bu ayın ilk favorisi. Kitabın yorumu için buraya tık tık :)

Ama yinede söylemeden geçemem. BİSHOP! Aşkım ya ;)))))))






          




Mezarlık Kitabı, Nail Gaiman'ın okuduğum ilk kitabıydı. Bu zamana kadar okuduğum en ilginç kitaplardandı. Nobody Owens ailesinin öldürülmesinin ardından mezarlıkta hayaletler tarafından büyütülmüş bir çocuktur. Ve ailesini öldüren Jack denen adam hala dışarıda onu aramaktadır. Açıkçası kitabın isminden dolayı daha karanlık daha korkutucu bir kitap bekliyordum. Ama tam tersine beni çok eğlendiren bir kitap oldu. Severek okudum ve içindeki illüstrasyonlara aşık oldum zaten.

      







Umay Umay'ın Rüya Duvarları, Sokaklar Uyudu Artık Öpüşebiliriz ve Bütün Güzel Çocuklar Şüpheli'yi okudum. Rüya Duvarlarını pek sevemedim. Diğerleri ise gayet güzeldi.






İki Hayat Arasında, bu ayın favorilerinden birisi oldu kesinlikle. Kitaba bayıldım. Ve bu kitabı da geniiiş geniş anlattığım post için buraya tık tık :) Kesinlikle okuyun bu kitabı.







    






Meleğin Düşüşü, bu ayın diğer bir favorisi. Bir aya üç favori kitap sığdırdım :)
Bu kitabın yorumu da bi önceki postlarda var :) Yorumu okumak isterseniz buraya tık tık :)






      





Ve bu ayın son kitabı da İlk tur kitabımız olan Okumayın Utanıyorum oldu :)
İçinde konuşma olan kitapları gerçekten hiç sevmem okumak bile istemem. Fakat bu kitapta tam tersi oldu. İçinde hiç konuşma geçmeyen bu kitap bana soğuk geleceğine oldukça sıcak geldi. Yazarın dili öyle akıcıydı ki konuşma geçmediğine dikkat bile etmeden sayfaları ardı ardına çevirirken buldum kendimi. Ve aynı zamanda her sayfada kendimi ararken. Çünkü kitapta o kadar çok sayfada kendimi gördüm ki bir sonraki sayfaya acaba burada kendimle ilgili ne bulacağım diyerek geçtim. Yazarımızın oldukça açık sözlü olduğunu belirtmem gerek :D Fakat bu beni kesinlikle rahatsız etmedi. Yazarla birlikte sevinip yazarla birlikte hüzünlendim anılarını okurken. Sıcak bir yaz günü kitabıydı :)
                                                                      


Buraya kadar okuduysanız teşekkür eder bol kitaplı günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top